Wesprzemy Twoją sprzedaż odpowiednio zaplanowanymi działaniami marketingowymi.

Zakres usług zależy od potrzeb i oczekiwań Klienta oraz strategii rozwoju Firmy. Współpraca outsourcingowa może polegać na pełnej obsłudze marketingowej Twojej firmy przez dłuższy okres czasu lub na realizacji konkretnych, jednorazowych kampanii lub projektów.

Długofalowa obsługa outsourcingu marketingu polega na ścisłej współpracy firmy Su4ma z Klientem-Firmą w zakresie tworzenia strategii marketingowej, budżetu oraz realizacji długoterminowych działań, takich jak, np. plan promocji, kampanie Adwords czy aktywności w mediach społecznościowych, wymagających dłuższego horyzontu czasowego działań (umowa na minimum 6-12 miesięcy).

Z przyjemnością zajmiemy się planowaniem i realizacją wszelkich działań marketingowych, odpowiednich dla Twojej firmy.

Jak działamy?

5 etapów kompleksowego outsourcingu marketingu

  1. Spotkanie i analiza potrzeb – określenie celów i zadań, KPI (wskaźników mierzenia efektywności) oraz procedur współpracy;
  1. Plan działania – stworzenie strategii marketingowej, dobór najlepszych połączeń mediów (marketing- mix) w celu zwiększenia liczby wizyt na Twojej stronie, fanów w mediach społecznościowych i transakcji sprzedaży;
  1. Podjęcie ustalonych działań – koncentracja na pozyskiwaniu tzw. leadów sprzedażowych i na docieraniu do potencjalnych klientów;
  1. Koncentracja na konwersji – monitoring działań i wyników ROI, wnioski i optymalizacja działań;
  1. Angażowanie klientów – utrzymywanie relacji z  Klientami poprzez regularną komunikację z nimi poprzez stronę www, obecność w mediach społecznościowych, e-maile, newslettery oraz bezpośrednie interakcje, aby zwiększyć wartość życia Klienta. Staramy się poprawić poziom satysfakcji dotychczasowych klientów i tym samym zachęcić ich do polecania produktów/ usług innym.

Umów_się_na_spotkanie